tisdag 11 november 2014

Ännu ett mirakel, våran mirakel

Idag har varit en bra dag, vi har fått se våran bebis! Hade tid för den efterlängtade ultraljudet idag..tänk att även om man varit med om det tidigare så är det lika fantastiskt även tredje gången!
Det är äns barn som ligger i magen och man ser att lilla hjärtat slår så starkt att man får styrka själv bara genom att se det! Enligt BM är det en pojk, men hon var inte helt säker då lillen låg med navelsträngen mellan benen...jag hade hoppats lite på en flicka men när man ligger där och ser att allt ser perfekt ut och lilla hjärtat slår som det ska så spelar det ingen som helst roll! 
Har känt lillen röra sig, har mått illa under en låååååång period, jag har VETAT att jag har haft min bebis i mig..men idag blev det på ett helt annat sätt, nu vill jag bara börja förbereda o kolla igenom killarnas bebiskläder som jag sparat och tvätta, göra iordning, längtar! 
De stora grejerna har vi redan,säng, vagn m.m...kläder kommer...

Att få se C. ansikte när han såg lillen...kan bara beskrivas med KÄRLEK


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar