lördag 18 juli 2015

Hänt massor!


Oj oj... Sist jag skrev var i Januari, och självklart har det hänt massor! Det viktigaste? Vår lilla S föddes och ger oss lyckostunder varje dag... Visst,det har varit 3 intensiva, trötta och oftast svettiga månader, men oj vad det är värt det! 
Så mycket kärlek denna lilleman sprider är svårt att beskriva, världens goaste!
Jag tänker inte rabbla på om vad som hänt de senaste månaderna utan jag kör på o skriver på...
Undra varför det blir sånna uppehåll o skrivandet ibland? För ett tag sen sa jag till C att jag har märkt att jag skriver när jag inte mår så bra, men det stämmer inte riktigt, för just nu mår jag hyfsat bra, ångesten känns hanterbar ( får kämpa men hanterbar) , barnen är inne i en ganska "ok" period, äldsta sonen kan få sina stunder då han gärna vill provocera men inget som går överstyr, Mellan mig och C är det också bra.. Allt känns bra just nu (oftast)...jag är väl en periodare i skrivandet också, är nog periodare i det mesta, får mina perioder i olika saker, stickning,virkning, läsning,bakning, synd bara att jag aldrig får städ o tränings perioder (ha ha) 
Men det kommer väl det med...
På tal om virkning så har jag virkat färdigt S nya mössa, får prova o se hur den sitter imorgon...



         Jag har hunnit bli 27 år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar